מערכת אחת. מוקד אחד. הרבה ערוצים

יישום Simple Chat מבית אלעד מערכות הינו פיתוח ייחודי עבור מוקדי שירות ומכירה מבוסס Microsoft Dynamics CRM , המאפשר שיח מיידי ונוח עם הלקוח בתקשורת רב-ערוצית. המציאות היום יומית מזמנת כמעט לכל אחד מאתנו צורך בפנייה לנותני שירותים. ברוב המקרים זמן ההמתנה המרובה, המענה האיטי והלא ממוקד וחוסר היכולת לפתור בעיות באופן מיידי, הופך את הרגעים הללו לחוויה לא נעימה לשני הצדדים. יישום Simple Chat הופך את התקשורת בין הלקוח לנותן השירות למהירה, עניינית ובעיקר פרקטית.

אז כמה זה פשוט להעניק ללקוח חוויית שירות מהירה, אחידה ורציפה:

כל האינטראקציות במקום אחד

פתרון Omni Channel Smart & Connected מאפשר חווית לקוח אחידה בכל ערוצי התקשורת האפשריים – פנייה בצ’אט, התכתבות ב- SMS , כתיבת פוסטים ברשתות חברתיות והודעות פרטיות בפייסבוק מסנג’ר והכל בו בזמן ובמקום אחד.

חווית לקוח אחידה רב ערוצית

Simple Chat מאפשר לארגון לתת מענה בכל ערוץ תקשורת בו יבחר הלקוח ואף להמשיכו בערוץ אחר, לפיכך, בזכות ייעול השירות משפר היישום באופן ניכר את שביעות רצון הלקוחות.

מהירות ונוחות

היישום מבטיח מענה מהיר לשאלות ממוקדות של הלקוח ע”י נציג המסוגל לטפל במקביל במספר שיחות, ובנוסף הוא מאפשר העברה מהירה של מסמכים אל הלקוח וממנו בכל האמצעים, כולל שימוש ביכולות הצילום של הטלפון.

אחד בשביל כולם

מסך עבודה אחוד מאפשר לנציג במוקד להמשיך לעבוד על מערכת CRM המוטמעת בליבת הארגון, עובדה המקצרת את זמני הטיפול בפניות, מייעלת את עבודת הנציג וחוסכת בעלויות.

ליהנות מיכולות הבוט

היישום מפעיל בוט אוטומטי העונה על שאלות מזוהות בשליחת תשובות מובנות ומוכנות מראש ומאפשר העברת מידע ללקוחות באופן עצמאי ללא מעורבות נציג באמצעות אזורי .Self Service

מאפייני SimpleChat

  • שימוש בנתוני CRM לזיהוי לקוח
  • תיעוד שיחה מלא אוטומטי
  • חיבור להיסטורית לקוח מלאה ומקיפה
  • Chatbot
  • Chat Router
  • ניהול מספר שיחות במקביל
  • ניטור רשתות חברתיות
  • בדפים עסקיים
  • מענה אישי במסנג׳ר
  • Outbound
  • העברת קבצים ישירות ל– CRM
  • מאגר תשובות מובנות, תסריטי שיחה, תבניות וקישורים לשליחה
  • שליפת נתונים תפעוליים עם אינטגרציה מובנית ל- Microsoft Dynamics CRM