פתרון לניהול מסמכים

ShareDocs הינו המוצר המוביל בישראל לניהול מסמכים על פלטפורמת Microsoft SharePoint Server.

ShareDocs מציג מערכת לניהול תוכן ארגוני, פרי פיתוחה של אלעד מערכות, המלווה את פתרון מיקרוסופט ומפותח בתיאום מלא אל מול מפת הדרכים של SharePoint על כל גרסאותיו, כבר למעלה מ-15 שנים. המערכת מאפשרת ייעול והפשטה של נושא ניהול הידע הארגוני תוך אפשרויות פיתוח והתאמות יחודיים לכל לקוח.

ShareDocs מציג סביבה מוכרת בעלת ממשק פשוט ונוח, המערכת מאפשרת עבודה עם יישומי Office תוך שילוב אינטגרלי עם המערכת ושמירה של התוכן במקום מרכזי המשמש כ"זיכרון ארגוני" יעיל ונגיש. גמישותו של ה-ShareDocs מאפשרת את התאמתו לארגונים שונים ומגוונים מבחינת צרכים וגודל הלקוח. בין לקוחותינו ניתן למנות לקוחות ממשלתיים, גופים ציבוריים, חברות הי-טק ועוד.

טכנולוגיה

​ShareDocs מבוסס דפדפן, כאשר הפתרון פותח ב- NET. על בסיס פלטפורמת SharePoint ומושתת על שרת SQL של Microsoft. הפתרון מתאפיין ביכולות אינטגרציה מגוונות הכוללות ממשקים (Web Services) ו- API's המאפשרים ביצוע אינטגרציה עם מערכות ארגוניות וחיצוניות ועם סביבת היישומים הארגוניים Office.
ShareDocs כולל קישור מלא למידע שמפיקות מערכות ארגוניות כגון: CRM, ERP, הפורטל הארגוני ועוד.

יכולות עיקריות

התממשקות מלאה עם יישומי Microsoft Office  

מאפשרת הטמעה מהירה בארגון, מקנה חוויית משתמש מוכרת, נוחה ואינטואיטיבית לשמירת משמכים ופעולות שונות ישירות מיישומי ה-Office השונים.

תיוק מהיר מ- Outlook

אפשרות תיוק דואר אלקטרוני ישירות מה-Outlook למערכת ניהול המסמכים תוך שימוש ברכיב ייחודי ומובנה המקצר ומייעל את העבודה.

שולחן עבודה

שולחן עבודה אישי לכל משתמש, עם אפשרות להגדיר ברירות מחדל על פי העדפות אישיות של המשתמש.

תצוגה מקדימה                                                                            

אפשרות להצגת תוכן של סוגי מסמכים מגוונים טרם פתיחתם.

סרגל כלים דינמי

המאפשר ביצוע פעולות בצורה מהירה ונוחה על גבי מסמכים.

חסכון בנפחי אחסון ותעבורה 

 שליחת קבצים בתוך הארגון כקישור (Link) למערכת.

מלא פרטיך ואנו נחזור אליך

3 + 3 = ?