לקבוצת אלעד מגוון פתרונות מותאמים לתחום הרפואה 

קמיליון – ניהול תיק רפואי אלקטרוני (EMR)קמיליון הינה מערכת לניהול תיק רפואי אלקטרוני, המספקת השקפה שלמה על תהליכים רפואיים, מאפשרת יכולת פעולה הדדית בין מחלקות שונות, יחידות וקליניקות. המערכת מאפשרת למוסדות רפואיים לעבור מתיעוד ידני בדפים לתיעוד דיגיטלי ללא איבוד מידע, ניהול התהליכים בצורה מתועדת ובטוחה, ייעול האדמיניסטרציה ועוד. היום קמיליון פועלת ב- 26 מרכזי בריאות שונים ומובילים בישראל. http://elad-health.com/

Smart Doctor – אפליקציית מובייל רפואית המאפשרת צפייה בזמן אמת בתיק המטופל. האפליקציה מספקת לרופא גישה למידע הרפואי העדכני ביותר של המטופל ולארכיון המסמכים הרפואיים שלו, בנוסף האפליקציה משמשת כמנגנון התראה לכל שינוי במדדים לפי הגדרות פרופיל המטופל. האפליקציה מאפשרת לרופא אינטרקציה מאובטחת ומידית עם צוות הרלוונטי, זימון תורים וחדרי ניתוח. מיושם באסותא

מרפאה וירטואלית – אפליקציה לקבלת ייעוץ רפואי און ליין באופן מאובטח, הכוללת שיחה עם רופא ב video streaming, העברת מסמכים בפורמטים שונים, ניהול פרופיל אישי, זימון תורים ותיעודם, ניהול שאלונים מקדימים, מענה על משובים ודירוג הרופאים, התראות באמצעות סמס, מתאימה לרפואה מיידית ורפואת מומחים, הפתרון מיושם בביקור רופא.

מידע ישיר מערכת להצגת מידע רפואי למטופלי בית החולים. השירות מאפשר למטופלי בית החולים לקבל מידע רפואי כגון תוצאות בדיקות מעבדה, סיכומי אשפוז, מסמכים כלליים ועוד ולהציגו במחשבם הפרטי באופן מאובטח. באמצעות אתר אינטרנט יקבל המשתמש גישה למידע הרלוונטי עבורו מבית החולים ויוכל לצפות בו, לשמור אותו, להדפיסו וכו' המערכת פותחת אמצעי תקשורת חדש בין בית החולים למטופליו ומאפשרת למשתמש ליצור קשר עם בית החולים באמצעות פנייה מהאתר אל נציגי בית החולים.

האתר כולל: הצגת פרטים דמוגרפיים, הצגת פרטי תוצאות מעבדה, הצגת מסמכי תוצאות מעבדה, הצגת גרף השוואה עם בדיקות קודמות, הצגת פרטי תוצאות בדיקות דימות כולל מסמכי פענוח והצגת צילומים, הצגת פרטי זימונים, הגשת בקשה לזימון תור, הצגת מסמכי סיכום מחלה, הצגת גרסאות קודמות למסמכים. הפתרון מיושם בשיבא (שיבא ישיר)

מערכת פאניקה (נעילת מסכים)– מנגנון לנעילת מסכי מחלקה כאשר מתקבלת תוצאה חריגה קריטית למטופל מאושפז. המערכת מתממשקת לתיק הקליני בבית החולים, עם קבלת נתונים חריגים קריטיים המערכת משביתה את המחלקה עד לשחרור נעילה על ידי משתמש מורשה בלבד. הדבר מאפשר הזעקת צוות רפואי בשעת חירום ובפועל נועד להציל חיים. מיושם בשיבא

ERSD

Examination Results Secured Distribution פתרון להלבנת מסמכים רפואיים אשר מאפשר הפצת מסמכי פיענוח למטופל בצורה מאובטחת דרך רשת האינטרנט תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות המטופל. ERSD מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בשוק וכולל יצירת משתמשים וסיסמאות, מעקב אחר מועד הצפייה במסמכים, שמירת חשבונות המשתמשים במסד נתונים מסוג Active Directory מבית Microsoft אשר נחשב מאובטח ביותר ומשמש במרבית הארגונים. סיסמאות המשתמשים נשמרות בצורה שאיננה ניתנת לפענוח (Irreversible Encryption). פרוטוקול ההזדהות הוא מהמתקדמים ומהמאובטחים בעולם – Kerberos. המערכת חסינה לחלוטין משיטות פריצה נפוצות ועברה Penetration Tests מחמירים. הפתרון מיושם היום במור מר, אסותא ושיבא.

CRM – אלעד מערכות מפתחת ומיישמת מערכות CRM מורכבות בארגוני הבריאות המובילים בישראל, ביניהם: בתי חולים, קופות חולים ובמשרד הבריאות. במכבי שירותי בריאות פועלת אחת ממערכות הDynamics CRM הפעילות הגדולות בעולם. הפתרונות כוללים מוקד שירות וזימון תורים, מוקד סיוע רפואי, מוקדי מכירות לתיירות מרפא וביטוחים משלימים, ניהול קבוצות בריאות, ניהול סיכונים רפואיים ועוד. גופים נוספים בהם מיושמים מוקדים בתחום הבריאות הינם אסותא, שיבא, כללית מושלם ועוד.  CRM

EKML

Elad Knowledge Management Layer פתרון מבוסס פלטפורמת SharePoint 2013 MS  המשמש כשכבת ניהול ידע ייעודית המשתלבת באופן שקוף ואינטגרטיבי במערכת ה CRM של הנציג. המערכת תומכת  בכל הפונקציונליות הנדרשת לנציג השירות לצורך אחזור הידע הנדרש לו בעת מתן שירות, תוך השתלבות אופטימאלית ושקופה בתהליכי העבודה שלו ובסביבת העבודה שלו. הפתרון כולל הכשרה והקניית ידע לנציגים באמצעות מנהל המבחנים, מנהל התדריכים ושילוב כלי הדרכה מקוונים, הפצה אופטימאלית של הידע הנדרש לנציג באמצעות מנהל ההודעות, הפצת ידע ממוקד לחתכים שונים באוכלוסיית נציגי השירות, קבלת היזון חוזר מהנציגים באמצעות משובים מובנים במערכת, ניתוח פערי ידע במוקד באמצעות מערך דוחות ייעודיים מתקדם, מנגנון תסריטי שיחה ועוד. הפתרון מיושם באסותא. EKML