שירותים מנוהלים במגזר הממשלתי

לאלעד מערכות ניסיון רב שנים במתן פתרונות גמישים למיקור חוץ ושירותים מנוהלים בעולמות התוכנה והחומרה הן למגזר העסקי והן למגזר הממשלתי והציבורי. בין פתרונות אלו ניתן למצוא שירותי יועצים בכירים, מפתחים, מיישמים ואף פתרון צוות עבודה שלם המכיל מנהל צוות וקבוצת מומחים במגוון ההתמחויות הדרושות לטובת התאמה מושלמת לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח.

לאלעד מערכות התמחות מיוחדת וארוכת שנים במגזר הממשלתי  – מתחילת דרכה ועד היום מספקת אלעד שירותים ופתרונות תוכנה למשרדי הממשלה השונים. התמחות זו מחייבת היכרות עמוקה של התחום הממשלתי והמשרדים הממשלתיים, המערכות המרכזיות המשרתות אותם והיכולת להתאים את האפשרויות הטכנולוגיות הנכונות לעולם הממשלה. אלעד הינה זוכת מכרז חשכ"ל לאספקת שירותי מחשוב למשרדי הממשלה בכל האשכולות ומספקת למשרדי הממשלה השונים מומחי מחשוב בקשת רחבה של התמחויות וטכנולוגיות. אלעד שמה דגש על הובלת המגזר לקדמה ולחדשנות טכנולוגית שמטרתה הנגשת שירותים לאזרח בצורה אופטימלית תוך ייעול התהליך עבור עובדי השירות.

טכנולוגיה במגזר הממשלתי

לאלעד מערכות ניסיון רב שנים בעבודה עם המגזר הממשלתי והציבורי, בדגש על הובלת המגזר לקדמה ולחדשנות טכנולוגית שמטרתה הנגשת שירותים לאזרח בצורה אופטימלית תוך ייעול התהליך עבור עובדי השירות.

בעבר, על מנת לקבל שירות ממשרד ממשלתי, האזרח היה צריך להגיע פיזית למשרד ולקבל שירות. עם התקדמות הטכנולוגיה נפתחו ערוצים נוספים המאפשרים להנגיש את השירות לאזרח ולשפר את חווית הלקוח, לפי התפיסה של אלעד ישנם 4 ערוצי טכנולוגיים מרכזיים בשיפור השירות והצבת האזרח במרכז:

ניהול מערך קשרי לקוחות במוקדי שירות – CRM

ה- CRM הינו פתרון אידיאלי לניהול מרכזי שירות לאזרח. יחד עם ה- XRM, המהווה תשתית פיתוח גמישה ונוחה יכולים משרדי ממשלה וגופים ציבוריים לבצע קסטומיזציה של ה – CRM ולפתח תהליכי עבודה, מגוון ישויות, טפסים וכדומה, במינימום קוד ובאיכות גבוהה.

לאלעד מערכות ניסיון רב ביישום והטמעת מערכת CRM מבוססת Dynamics של מיקרוסופט המאפשרת הנגשת מידע ושירותים, קיצור זמני טיפול, גישה רב ערוצית, פיתוח זריז ויעיל, גמישות לשינויים והתאמות, חיבוריות חזקה לסביבת העבודה.

בין לקוחות אלעד CRM במגזר הממשלתי – משרד הבריאות, משרד המשפטים, משרד התחבורה ועוד.

הנגשת מידע ושירותים לאזרח – WEB

אתרי אינטרנט ו- Self Care Portals מאפשרים הנגשת מידע ושירותים לאזרח באופן ישיר, פשוט ועצמאי. שימוש באתרי אינטרנט ופורטלים מאפשרים קיצור זמני טיפול בפניות וביצוע פעולות ללא צורך בנציג שירות, כמו תשלומים למשל.

דוגמאות ליישומים בפיתוח אלעד:

  • מאגר פטנטים – פורטל שמאפשר הגשת טפסים וצפייה בשלבי תהליכי אישור הבקשה.
  • מאגר פושטי רגל וחברות בפירוק.
  • מערכת לתשלומי אגרות במשרד התחבורה.
  • רשות הפטנטים – משרד המשפטים – גם חיפוש וגם פורטל שמאפשר למגיש הבקשה להגיש טפסים ולצפות בשלבי תהליכי האישור
  • משרד החינוך – פורטל עובדי הוראה.

הנגשת מידע ושירותים לאזרח – Mobile

הנגשת מידע ושירותים ביישומים מבוססי מקום בזמינות גבוהה, ביצוע פעולות ושירותים לשעת חירום עבור מגוון המכשירים הקיימים בשוק.

דוגמאות ליישומים בפיתוח אלעד:

  • כל קו משרד התחבורה – הצגת מידע על זמינות קווי אוטובוס בתחנות השונות.
  • פיקוד העורף – התרעות דיווחים ועדכונים בשעת חירום ע"פ מיקום ובזמן אמת, בנויה בארבע שפות שונות (עברית, רוסית, אנגלית וערבית).

ניהול פניות ושיתוף מידע עם האזרחKnowledge Management

שימור ידע ארגוני תוך קישור לערוצים השונים, מאפשר ניהול נכון וכולל של הידע הרלוונטי עבור האזרח.

  • קבלת פניות במייל / דואר / פקס
  • תיוק מידע רלוונטי במערכות הארגון
  • תיעוד ומענה לפניות טלפניות
  • אינטגרציה ל-CRM ומע' ארגוניות
  • הנגשת מידע לאזרח באתר האינטרנט במובייל.

דוגמאות ליישומים בפיתוח אלעד:

  • אלעד מתמחה במערכות לניהול מסמכים ולשכות בעיקר באמצעות פלטפורמת השרפוינט ומוצר השרדוקס.
  • ניהול לשכות ומסמכים.