מסע לקוח בעידן הדיגיטלי

Artboard 1

"אתם מוזמנים להצטרף אלינו למסע" כך פתח יובל טל את כנס הבכירים שקיימנו ללקוחותינו במגזר הממשלתי ציבורי בירושלים. האירוע היה מתובל בהרצאות קצרות ומעשירות, פאנל מנמ"רים והרצאת השראה לקינוח. בין ההרצאות ניתן היה לשמוע על מסע הלקוח בעידן הענן, מפות חוויית משתמש, סיפורי לקוח, העשייה במשרדים הממשלתיים ועל המוצר הרב ערוצי של אלעד ה- SimpleChat.

לדברי הפתיחה הזמין יובל את רונית אטד שבירכה את המשתתפים והציגה בקצרה את פעילות ה-Customer Engagement  של אלעד ולאחריה את יאיר פרנק מרשות התקשוב הממשלתי. בין המרצים ניתן היה למצוא את עופר רימון שהציג את תפיסת השירות החדשה של משרד החינוך בה אלעד שותפה במסע הלקוח של האוכלוסיות השונות, אלדד אילני מרשות החדשנות, איתי אהרונוב ממיקרוסופט ועופר הולצמן ואפרת גלבוע שלנו. פאנל המנמ"רים היה בהנחייתו של רז הייפרמן בנושא חדשנות ומסע לקוח ואירח את אלדד אילני (רשות החדשנות), יריב איתן (משכ"ל), ששון סופרי (משרד המשפטים), מאיר ריכטר (הנהלת בתי משפט), רביד שמואלי (רמ"י) ויוגב שמני (ממשל זמין). בהרצאת ההשראה מני ברזילי סיפר על בינה מלאכותית ההזדמנויות והאיומים.

אתם מוזמנים להציץ בתמונות ובכתבות שהתפרסמו בעיתונות וברשתות החברתיות.

"במעבר לדיגיטל – חשוב להבין את מסע הלקוח ואת הערך המוסף שלו" יהודה קונפורטס, אנשים ומחשבים

לקריאה קליק >

"איך הממשלה יכולה להפסיק לטרטר את האזרח ולתת לו חוויית שירות טובה?" יהודה קונפורטס, אנשים ומחשבים

לקריאה קליק >

"בעידן הערוצים הדיגיטליים והרשתות החברתיות אנשים רוצים לדבר עם ארגונים וחברות באותה הדרך שהם מדברים עם משפחה וחברים"

Allmarketing –

לקריאה, קליק >

ההרצאות, המרצים, המשתתפים.

לכל התמונות, קליק >