עשו ואל תעשו: 6 טיפים לאפיון חוויית משתמש לאפליקציות מובייל

25395802_10155732859486839_4927251047850525437_n

יותר ויותר חברות מבינות היום כי עבור הצלחה של אפליקציית מובייל מכול סוג, נדרשת חוויית משתמש מוצלחת, הן עבור לקוחותיה והן עבור הלקוחות הפוטנציאליים.

למרות ההבנה הגורפת, בהגעה לתהליך האפיון, השגיאות הנפוצות בתחום פוגעות בחוויה הסופית שמתקבלת אצל המשתמש.

אתר ערוץ 10 הזמין את עופר הולצמן, מנהל תחום חוויית המשתמש ב-Netcraft מבית אלעד, לספר לנו איך כדאי לגשת לתהליך האיפיון, מה לעשות ובעיקר – מה לא לעשות.

ע"י 6 טיפים פשוטים ומאוד חשובים, עופר מסכם לנו את הדרך לחוויית המשתמש האולטימטיבית.

למאמר המלא באתר ערוץ 10 לקריאה קליק >

עופר הולצמן, זוכה פרסי "webby" ו"עוצב בישראל", החל את דרכו בנטקראפט ב-2012 כמאפיין והיום מנהל את תחום חוויית המשתמש של החברה