אקו-סיסטם מכוון לקוח – אלעד מציגה בכנס הפסגה הטכנולוגית

כנס לשכת הטכנולוגיות על שם שלמה טירן 2018

מימין: לירון שדה, אפרת גלבוע, שירי טסמן שרעבי, שלמה מתיא, גדעון טרוקמן, יואש טרוקמן ורויטל יצחק חכמו.
צילום: ניב קנטור

קבוצת אלעד הציגה בפסגה הטכנולוגית של הלשכה לטכנולוגיות המידע ע"ש שלמה טירן ז"ל, את סל הפתרונות הרחב שלה בתחום ה-Customer engagement שנותן מענה מקצה לקצה עבור יצירת חוויית הלקוח האולטימטיבית.

בשנים האחרונות מתפתחת מגמת שינוי בצרכי הלקוחות, המעוניינים לקבל שירותים בדרך קלה, פשוטה ואינטואיטיבית. חברות וארגונים מבינים את הצורך המשתנה ונערכים ברמה הטכנולוגית עם פתרונות רלוונטיים מוכווני לקוח.

קבוצת אלעד מובילה את התחום בארץ ומספקת מגוון רחב של פתרונות, החל מהתאמת המערכות הארגוניות לצרכים הדיגיטליים החדשים והעברת מערכות ה-CRM לענן לצריכת משאבי תוכנה ותשתיות בדרך נכונה יותר, על פי מודל צריכה לפי שימוש, וכלה במערכות חדישות. פתרונות אלה מכוונים ליצור חוויית משתמש רציפה ומתקדמת, המחזקת את החיבור בין הלקוח לחברה.

בין הפתרונות, אלעד מציעה את Simple Chat – מוצר ייחודי אשר מאפשר למוקדי שירות ומכירה לקיים שיח רציף ורב ערוצי עם הלקוח בגישת ה-OmniChannel, שבאמצעותה יכול הלקוח לפנות לקבלת שירות במגוון ערוצי תקשורת לבחירתו (צ'ט, SMS, אפליקציה, מסנג'ר, פוסט בדף העסקי של הארגון, מייל, פקס או טלפון), ליצור קשר עם נציג השירות בערוץ אחד, להמשיך בערוץ אחר וליהנות מחוויית שירות רציפה ונוחה.

לסיכום המלא – קליק >